13. prosinca 2009.

Slamice by TANJA1234

TANJA1234 je članica coolinarike koju sam prvo zamijetila po prekrasno ukrašenim tortama, još sam na proljeće isprobala njene salamice i evo rezultata :)



Potrebni sastojci:

2 lista oblatne

20 dag šećera u prahu
20 dag margarina
30 dag mljevenog keksa
10 dag nasjeckanog keksa
20 dag oraha
10 dag čokolade u prahu
2 jaja
rum



Priprema:

Listove oblatne kratko obložiti mokrom krpom koju se isplahne toplom vodom.

Malo omekšali margarin sitno nasjeckati, dodati jaja, šećer i otopljenu čokoladu pa sve dobro izmiksati. Na kraju dodati orahe i kekse.

Navlažene listove oblatne premazati nadjevom te umotati u roladu.

Salamice se mogu odmah rezati, a mogu se i zamrznuti dvadesetak dana ranije pa rezati po potrebi. Ovo je super recept za iskoristiti preostala dva lista oblatne nakon izrade oblatne sa tri lista :)

Broj komentara: 6:

  1. Tanju i lično poznajem i sem sto je virtuoz u kuhinji i privatno je divna zena i prijateljica.sjajni su svi njeni recepti.Salamice volim,bas zbog te mogućnosti zamrzvanja i olaksavanja spremanja kolača kada su veće proslave!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam veliki problem sa kolacima,sve ih volim i tesko mi je kad moram da neki izostavim,ali za Blagdane smo sami tako da mi stvarno ne treba puno ..!!
    Gledajuci ovu yvoju tacnu,vec osjecam ukus svakog kolaca pojedinacno !!:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tanja ima super recepte. Odlicno ti izgleda salamica, i ja kontam sta sve za Bozic da napravim.

    OdgovoriIzbriši
  4. kako otopiti cookoladu u prahu,sta treba u nju staviti

    OdgovoriIzbriši
  5. Isključivo na pari ali može se uzeti i normalna čokolada za kuhanje a ne u prahu ;)

    OdgovoriIzbriši