31. srpnja 2011.

Male prhke orahnjače

Kolač tatyanine bake prvo sam zamijetila kod Ruze123 čiji su komentari davali utisak da ovo svakako treba isprobati i nisam pogriješila. Preporučujem ga zbog njegove jednostavne pripreme, izdašnosti i jako finog okusa..okusa starih bakinih kolača. Poseban naglasak dajem njegovoj ekonomičnosti.


Sastojci:

Prhko tijesto:
400 g oštrog brašna
200 g margarina
60 g šećera
2 žumanjka
180 ml kiselog vrhnja
1 prašak za pecivo
1 limun - ribana korica

Fil:
300 g mljevenih oraha
250 g šećera
1 vanilin šećer
100 ml mlijeka
2 žlice ruma
2 bjelanjka - snijeg

50 g margarina za premazivanje
šećer u prahu za posipanje


Priprema:

Pjenasto umutiti margarin sa žumancima, šećerom i vanilin šećerom, dodati vrhnje i ribanu limunovu koricu. Dodati brašno pomiješano sa praškom za pecivo te umijesiti glatko tijesto. Gotovo tijesto staviti da odstoji 30 minuta u hladnjaku.

Za to vrijeme pripremiti fil. Pomiješati mljevene orahe, šećer i vanilin šećer pa preliti kipućim mlijekom pa dobro izmiješati. Dodati rum i snijeg od bjelanjaka, izmiješati i ostaviti da se malo ohladi.

Uključiti pećnicu na 200 st.C da se zagrije.

Tijesto podijeliti na tri jednaka dijela. Svaki dio razvaljati, premazati trećinom fila i zarolati. Rolade staviti u namašteni pleh te svaku premazati otopljenim margarinom. Peći ih na 200 st.C oko 25-30 minuta.


Pečene posipati šećerom u prahu. Može ih se raditi ranije pa spremiti u foliju ili u zamrzivač.

Kliknite ovdje i potražite još dobrih recepata za orahnjaču.

Broj komentara: 9:

  1. Prhko i orasi..volem volem..ne merem da odolem:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Orehnjača mi je najdraži kolač koji me podsjeća na djetinjstvo vrijeme koje je prošlo.
    Tvoja izgleda odlično!

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepe u tvojoj izvedbi! Česot ih radim po ovom receptu, obožavamo ih!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljubomorna sam, ispale su ti prekrasno. Radila sam po tom receptu orehnjaču oko Uskrsa i ispalo je kao da sam radila pitu (iako sam propisno zarolala) - kora gore i dolje, a u sredini samo orasi :D

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasna je, i ja se je nadavno radila ali moja se može sakriti pored ove tvoje ljepotice!

    OdgovoriIzbriši
  6. Stvarno je divna! Dugo nisam jela takav kolac, a tako fino deluje... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ispale su ti tako prekrasno! Ja imam peh s rezanjem prhkih kolača pa mi se većina raspadne! Divan rcp, definitivno bilježim :D

    OdgovoriIzbriši
  8. obozavam orahnjace... cim zazimi prvat cu ove :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. čini mi se dobro, samo nisam sigurna kako bi bilo s oštrim brašnom, dosad sam radila s glatkim sli valja probati
    izgleda za 5+

    OdgovoriIzbriši