7. veljače 2015.

Ovo nije tiramisu

Prije nekoliko dana planirala sam pripremiti kolač za jednu dragu osobu. Plan mi je bio raditi tortu-kolač po receptu Crnac u bijelom. Kad je već biskvit bio pečen shvatila sam da nemam slatko vrhnje, bilo je kasno uvečer pa sam mislila idući dan dovršiti. Biskvit sam odrezala stavila jedan na drugi i zamotala u papir za pečenje na kojem se pekao. Nažalost ili na sreću sutradan nisam stigla pa sam ga nafilala tek treći dan i to kremom od slatkog vrhnja i mascarponea, Biskvit je bio sočan, stopio se s kremom te je nakon par sati provedenih u hladnjaku kolač podsjećao na tiramisu. Smazali smo ga s užitkom :)



Recept ću upisati kako bi me podsjetio na ovu savršenu kombinaciju okusa :)





Sastojci:

Tijesto:
6 bjelanjaka
70 g šećera
prstohvat soli
-------------------
125 g omekšanog maslaca
100 g šećera
1 vanilin šećer
6 žumanjaka
3 pune jušne žlice nutelle
140 g mljevenih oraha
30 g brašna
na vrh noža praška za pecivo

Krema:
500 ml slatkog vrhnja
1 kremfix ili šlagfix
250 mascarponea sira

Ostalo:
100 ml kave
1 žlica kakaa u prahu


Priprema:

Pripremiti tepsiju od pećnice veličine cca 33x30 cm, obložiti ju papirom za pečenje. Uključiti pećnicu na 180 st.C.

Za tijesto odvojiti bjelanjke i žumanjke. Bjelanjke miksati sa trećinom šećera i par zrna soli.

U drugoj posudi miksati omekšali maslac sa šećerom i vanilin šećerom. Kad je postane pjenasto dodati jedan po jedna žumanjak, a nakon svakog miksati dok se dobro umiješa u ostatak smjese. Zatim dodati 3 u vrh pune žlice nutelle pa miksati da nastane gusta smjesa jednolične boje. Sad dodati dvije žlice snijega od bjelanjaka kako bi se lakše dodali suhi sastojci. Dodavati mješavinu oraha, brašna i praška za pecivo naizmjenično sa snijegom od bjelanjaka i na kraju lagano umiješati preostali snijeg od bjelanjaka. Smjesa za biskvit mora biti gusta i kremasta.

Tijesto uliti na papir za pečenje pa ravnomjerno raširiti po cijeloj širini tepsije. Staviti peći u prethodno zagrijanu pećnicu na 180 st.C.

Pečeno ostaviti da se ohladi pa odrezati na dva jednaka dijela.



Pripremiti kremu:
Miksati slatko vrhnje s kremfiksom, te na kraju dodajte mascarpone i sve mutiti do trenutka kad je krema čvrsta ali još uvijek kremasta i maziva.

Biskvit poprskati kavom. Slagati traku biskvita, premazati polovinom kreme, drugu traku biskvita, premazati drugom polovinom. Po vrhu posipati kakaom u prahu. Prije rezanja staviti da prenoći u hladnjaku.




Broj komentara: 6:

  1. Kako god se zvao meni izgleda vrlo ukusan i sirno cu probati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako napišem da je tiramisu netko će se javiti da nije pa sam unaprijed napisala da nije, ali totalno podsjeća na njega :)

      Izbriši
  2. Na prvi pogled odmah bih pomislila da je tiramisu...:) Vrlo lepo izgleda i mami na probu ;)

    OdgovoriIzbriši