24. siječnja 2016.

Non Plus Ultra

Kolačići koje sam radila još dok sam išla u srednju školu... Ovog sam ih Božića radila, fini su mekani, jednostavno se tope u ustima ;)


Recept za Non Plus Ultra



Sastojci:

Tijesto:
300 g brašna
250 g margarina
3 žutanjka
50 g šećera
1 vanilin šećer

Kapice:
3 bjelanjka
200 g šećera
- marmelada od marelica


Priprema:

Umijesiti tijesto od navedenih sastojaka. Prvo brašno pomiješati sa šećerom i margarinom dok ne nastanu mrvice zatim dodati preostale sastojke. Gotovo tijesto staviti pola sata u hladnjak da odmori.

Odmoreno tijesto razvaljati tanko i rezati na male kolutiće promjera 3-4 cm.

Miksati bjelanjak pa kad je već na pola gust dodavati polako šećer i miksati dalje dok ne bude čvrsto.
Na svaki kolutić žlicom ili špricom nanijeti malo ove smjese, paziti da ne bude do ruba jer će narasti. Staviti peći u prethodno zagrijanu pećnicu 20 minuta na 180 st.C. dok im kapice postanu svjetlo žute.


Pečene keksiće spajati marmeladom.


4 komentara:

  1. Jako volim ovakve sitne kolače, ali me nećeš uhvatiti da ih radim. Konkretno kod ovih: dok sve čovjek premaže i slijepi trebaju mu sati, a onda dođu klinci i pojedu u nekoliko minuta!:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha ha tako ja kažem za njoke, namučim se dok ih napravim a onda nestanu za 15 minuta :))

      Izbriši
  2. sjećam se ovih keksića iz mamine kuharice, divni su

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stari recept.. radila sam ih dok sam još bila u srednjoj školi ;)

      Izbriši